Praćenje i vrednovanje u Moodleu

e-skole

Praćenje i vrednovanje u Moodleu

  • Uređeno prije: 18mj
  • 113
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    Proces formativnog i sumativnog praćenja i vrednovanja u sustavu Moodleu temelji se na učestaloj povratnoj informaciji te omogućava samouvid u rezultate učenja. U ovoj radionici oblikovat ćete aktivnosti test i radionicu sustava Moodle  analizirat ćete modul ocjena u svrhu praćenja i vrednovanja ishoda učenja učenika. Analiza modula ocjene će vam omogućiti kontinuirano bilježenje podataka o učeniku. Napomena: Svi obrazovni sadržaji razvijeni u projektu e-Škole spadaju u tzv. otvorene obrazovne sadržaje. Dostupni su na korištenje pod licencom Creative Commons Autorstvo-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima 4.0 međunarodna. Pozivamo sve zainteresirane da po želji preuzmu sadržaje iz kolekcije na Edutoriju i koriste ih za održavanje vlastitih edukacija. Dostupan je scenariji provedbe i prezentacija u formatu kojeg možete uređivati. Prilikom korištenja sadržaja predlažemo navesti ovaj izvor.

    Doprinosi

    Suzana Tomaš, Autor
    Dragica Rade, Urednik
    Petar Jandrić, Urednik
    Krešimir Pavlina, Metodičar
    Gabrijela Budmir Šoško, Recenzent
    Martina Holenko Dlab, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje

    Bilješke

    U trenutku objave sadržaja, CARNET je odgovoran za preporuke alata koji se navode u izrađenim priručnicima i prezentacijama. Funkcionalnosti i mogućnosti alata predstavljeni su s datumom objave recenziranih priručnika i prezentacija. CARNET nije odgovoran za naknadne promjene nastale u samim alatima, mogućnostima njihovog korištenja, kao i funkcionalnostima, koje se s vremenom mogu promijeniti.

    Skraćeni naziv

    Praćenje i vrednovanje nastave uz pomoć sustava Moodle

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    15.10.2020.

    Tagovi

    vrednovanje, moodle, Ishodi učenja, praćenje

    Datum unosa materijala

    15.10.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.1

    Komentari

    Nema komentara